هدست واقعیت مجازی وی آر شاینکن نسل دوم VR SHINECON 2 Virtual Reality Glasses
نوشته شده توسط : تبلت فون

نسل دوم هدست‌های شاینکن یا همان VR SHINECON 2nd در حالی وارد بازار شده که نسل قبلی با موفقیت‌های زیادی همراه شده است. طراحی هدست و متریال بکار گرفته شده بهبود یافته و اندازه گوشی‌های قابل پشتیبانی توسط این هدست نیز بیشتر شده است. جنس هدست در بخش‌های اصلی از پلاستیک بوده و برخی قسمت‌ها مانند بخشی که صورت کاربر روی هدست قرار می‌گیرد از چرم استفاده شده است. وزن هدست برابر با 327 گرم می‌باشد. اکثر گوشی‌های 3.5 الی 6.0 اینچی که دارای سنسور ژیروسکوپ می‌باشند قابل استفاده با نسل دوم هدست‌های شاینیکون هستند. البته اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، گوشی‌هایی با حداکثر طول 163 و عرض 83 میلی‌متر می‌توانند در محفظه هدست قرار بگیرند. تنظیم فاصله لنزها از یکدیگر به شکل قبلی در روی هدست و توسط چرخونه‌ای که در تصویر نیز قابل رویت است انجام می‌گیرد. البته دو چرخونه‌ای که وظیفه تنظیم فاصله کانونی لنزها را بر عهده دارند، از طرفین هدست به قسمت بالایی انتقال یافته‌اند. خود لنزها نیز ارتقای کیفی داشته و با قطر 42mm می‌توانند زاویه دید 90 الی 110 درجه‌ای را برای کاربران فراهم کنند.

همانند اکثر هدست‌های واقعیت مجازی ساخته شده بر مبنای پلتفرم گوگل کاردبرد، این هدست نیز تکنولوژی چندان پیچیده‌ای نداشته و مهم‌ترین فاکتوری که باعث موفقیت محصولات Shinecon نسبت به رقبای خود شده، کیفیت ساخت هدست‌ها و لنزهای مرغوب آنها می‌باشد. در اولویت قرار داشتن پارامترهایی مانند راحتی کاربر در استفاده‌های طولانی مدت، پدهای با کیفیت و ضد تعرق، سیستم تهویه مناسب و محفظه امن برای گوشی موبایل نشان دهنده کیفیت این هدست‌ها می‌باشد.

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی

قیمت خرید عینک های واقعیت مجازی ارزان قیمت





:: برچسب‌ها: هدست واقعیت مجازی وی آر شاینکن 2 , VR SHINECON 2 VR , قیمت عینک های واقعیت مجازی , قیمت انلاین عینک واقعیت مجازی , خرید عینک واقعیت مجازی , خرید آنلاین عینک واقعیت مجازی , هدست واقعیت مجازی , هدست , خرید VR SHINECON , فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: